NEJ TILL SNÖÖÖ!

Förlåt för förra inlägget, men jag var tvungen att skriva av mig nånstans.
Det har förstört min fredag.
Hade vissa planer men nu är jag planlös.
So what's up for today?
Jag har ingen aning just nu om hur min kväll kommer att se ut.
Är bara hemma på lunch, har inte tid att tänka på sånt när man måste ta hand om små
snorungar.
Det är precis vad de är, snorar ner soffan, kuddarna o fyfan.
Uschan!
Men dom kan också vara väldigt gölliga.
Just nu ligger de o sover, men snart ska jag tillbaks o väcka dem.
Före lunchen bakade vi sockerkaka så vi lär väl äta av den när de vaknat.
Vi får se om det blir någe mer skrivande när jag kommer hem!
Tjingtjong!

Det är inte vad det ser ut som(!).
Världens bästa kväll med Stella, HoneyLou o grabbarna, när vi va
på värsta partyt på Gotland ;). På bild är jag på efterfest nånstans :P
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0