MELA DUKTIG

Hejsan hejsan!
Var såååå jävla irriterad för nån timma sen.
Började dagen på jobbet, sista dagen allt var frid o fröjd.
Lite jobbigt att lämna alla där bara, Angelina o Ida planerade
värsta kalajset för att avsluta.
Vi är ute och jag hade jättemys med barnen, sen när vi kommer in får jag värsta mensvärken.
FYFAAAN!
Försökte stå ut men bejan tyckte inte att jag skulle vara kvar.
Hon såg på mig att jag verkligen led..
Jag blev så jävla ledsen på allt o mig själv.
Att jag inte kunde orka vara kvar, ha mys med barnen sista timmarna :(.
Gick hem o va hur jävla sur som helst.
Då fick jag för mig att jag skulle baka(?).
Bakade en kladdkaka o en sockerkaka :P.
Har inte smakat av sockerkakan för den ska vi äta imorgon ;) men jag hoppas att det är gott.
Då blev jag iaf på bättre humör..
Lite..

Sen har jag läst min och pillens gamla blogg, hahahaha jag doooooog.
Även om det är största töööntinläggen så blev jag sugen på att börja blogga tsm med
henne igen.
Tror dock inte att Linda är lika sugen.
Ska försöka övertala henne ;).
WEEEELL, tänkte gå ut ikväll.
Vi får väl se hur det blir med den saken...


Minminminminminmin<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0