Känner att jag är otroligt tråkig.. :P

Tog denna från bellan.blogg.se
Namn
: Mikaela Pauline Lundgren
Sport: Ridning o dans
gillar: Röj Röj
hatar: Att bråka med folk o att ha ångest en söndagskväll 
vad är det bästa med dig: Det som sägs till mig stannar..
vad är det sämsta med dig: Myyycket
vad är det värsta som finns: När någon dör
vad är det jobbigaste du har varit med om: Släktingar som gått bort o mina ångest tider...
är du kär: Det är komplicerat, jag vet inte.
vad är det bästa som finns: Att vara med mina vänner.
vart bor du: Det ni
vad vill du bli när du blir äldre: Inte den blekaste.
vad är det bästa med livet:  Att vara med bästavännerna o att rida + familjen
vad är det bästa med skolan: Rasterna o musiklektionerna
har du percing, vart: Ja i naveln :P
har du färgat håret någon gång: Mååånga gånger
vilken hår färg har du: Blont med utväxt
vad är det bästa med sommaren: Ingen skola o sena, varma, ljusa sommarkvällar
vad händer på höstlovet då: Kompizzarna
när fyller du år: 5 Augusti
beskriv dig själv: Utåtriktad, Enkel, glad tjej :) 
hur skulle dina kompisar beskriva dig tror du: Skrattig, tokig, annorlunda
 säg något om dig själv: Jag är speciell, men jag är iaf mig själv o det är väl det som betyder mest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0