fyfan

Även om man inte är bästavänner, så gör man inte sådana saker som du.
Du är så jävla omogen och man kan verkligen inte lita på dig.
Jag har i och för sig aldrig litat på dig, men jag trodde inte att du skulle sjunka såhär lågt.
Du har alltid gjort små saker som gör en irriterad men man kan ta.
Men nu fan räcker det.
Jag är så jävla trött på dig och ditt sätt.
Du sårar mig, kan du inte förstå det?
Är det så jävla svårt att vara snäll?
Skaffa dig ett eget liv istället för att lägga dig i alla andras.
För det är det ditt liv går ut på ellerhur? Att lägga dig i andras.
I längden lönar det sig inte att springa runt o snacka en jävla massa om alla,
att sprida en massa falska rykten och förstöra mellan vänner(?!).
Jag vet vilka mina riktiga vänner är, du är inte en av dem.
ÄRLIGHET VARAR LÄNGST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0