?)(/&%¤#"!

Halv sex på morgonen gick jag upp för att börja jobba.
Jag trodde inte riktigt på att jag skulle klara av det, men det gjorde jag!
Kvart över sex stod jag utanför dagiset och väntade in Angelina (min handledare).
Det gjorde ingenting att jag var så trött då det inte fanns mycket att göra.
Mörkret utanför gjorde det desto mysigare inomhus.
Första barnet kom nästan precis när vi öppnat, kanske kvart i sju.
Men sen kom de andra väldigt mycket senare, så jag läste tidningen o tog det lugnt.
När alla hade kommit gick vi ut o skulle leka i "hagen", det var blåsigt och regnigt och de flesta var gnälliga
och bråkade.
Vi gick på promenad till farsta centrum och Jag, Angelina och de "stora" barnen stannade kvar o
skulle gå på biblioteket. Men bibblan hade inte öppnat än, så vi tog en sväng runt inne i centrumet :-).
Efter besöket på bibblan var det liten samling och sen lunch, o eftersom jag hade varit så duktig
å öppnat vid halv sju fick jag gå hem :).

Hemma skulle jag läsa läxorna tänkte jag o insåg att jag var väldigt trött.
Satte på mig mysbyxorna och kröp upp i sängen med min religionsbok, hann nog läsa två
uppslag innan ögonlocken stängdes :P.
Jag tog en tupplur i två timmar :) skööönt, då orkar jag vara med kompisar senare ;).
Nu ska jag ringa min bror som jag snäste åt nyvaken.
TJÄNNA!


Egypten i somras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0