detta fält är nu ifyllt

Sitter på landet o fryser.
Fyfan vad kallt det ääääär.
Det är det ju iof även här inne fast det är sommar.
Men ändå.
Lyssnar på världens bästa låt "Love the way you lie"
Det måste fan vara bästa låten som gjorts.
Man skulle kunna tro att ja lyssnat sönder den och börjar
faktiskt undra om det berkligen går(?!).
Jag vet att jag skulle byta namn???
Men jag vettifan hur man gör't?
Jag känner mig som en jävla mupp, jag har ju fan gjort det förut.
Är det något man inte kan göra längre eller??
Måste man byta blogg helt?
Snela jelp mej!!

Ikväll får vi "gäster", så det blir inget "ut med vännerna" :(.
Lite tråkigt sådär då, men jag ska fan träffa mina vänner vaaarenda kväll på höstlovet.
HELA HÖSTLOVET SKA BLI RÖÖÖJ!
over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0